Πατέντες, Εφαρμογές, Κατασκευές - Patents, Constructions - DIY'S...: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ

Μια κατασκευή ντουλάπας από το φίλο της ομάδας Σταμάτη Περτέση.











''Έχω χρησιμοποιήσει στρατζαριστό 3χ3 γαλβανιζέ γιατί θα είναι στο μπαλκόνι και είμαι και κοντά στην θάλασσα εδώ στα Χανιά.
Κόντρα πλακέ θαλάσσης 1.2 χιλιοστά. Επίσης διότι είναι ανθεκτικό και αυτό το υλικό για εξωτερική χρήση.
Και οι διαστάσεις μου καθορίστηκαν από την εσοχή του τοίχου. Έχει βάθος 48 εκ. ύψος 257εκ. και πλάτος 190 εκ.
Η κατασκευή έχει γίνει στην αποθήκη μου και μετά την μετέφερα εκεί και έχει υπολογισθεί η διαγώνια του ύψος για να μπορεί να σηκωθεί μέσα στο μπαλκόνι κατά την μεταφορά.
Τα ποδαράκια της στην εσωτερική πλευρά και στις άκρες είναι 1 πόντο πιο μέσα για να μην πέφτουν πάνω στο σοβατοπί.
Έχουν γίνει ρυθμιζόμενα στο ύψος γιατί είναι μπαλκόνι και έχει κλίσεις για τα νερά όποτε δεν θα ήταν αλφαδιά και θα έπρεπε να πατήσει σωστά.
Το σκάλισμα με το σχέδιο που έχει γίνει στην πόρτα έχει γίνει με router έχει μονωθεί και έχει βαφτεί με γαλβανιζέ για να δέσω κάπως τα χρώματα του ξύλου και του σιδήρου και για να έχει ένα παιχνίδισμα όπως το κοιτάς.
Τα κοντά πλακέ τα έχω περάσει απλώς με ένα λαδάκι.''


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου